duminică, 20 decembrie 2009

Despre mine… Pentru ca si deoarece am primit leapsa de la realbadpisy iata ce am raspuns :D

Ø Numeste cea mai mare frica a ta!

Pai cred ca cel mai mult ma tem de domnul cu coasa, aia mare, taioasa si ascutita , stiti voi Mister Morty

Ø Idealul tau in viata este…

Hmmm am un ideal suprem, bineinteles ca tot omu’,si acela este sa fiu fericita, iar aici ar fi multe de zis.

Ø Dorinta ta cea mai ascunsa

Hehehe pai daca e dorinta mea cea mai ascunsa, asta inseamna ca nu se zice :P

Ø O persoana pe care o admiri. De ce?

Persoana pe care o admir este Margaret Thatcher, prima femeie premier din Europa, pentru ca este una dintre cele mai importante personalitati politice britanice, este o femeie care stie ce vrea de la viata si cunoaste foarte bine cum sa trateze cu oamenii diferite probleme, aaaa si nu numai ca trateaza dar si rezolva problemele. Ce mai e o tipa super!

Ø Cel mai frumos cadou primit vreodata ( de la cine, de ce ti-a placut si cu ce ocazie )

Nu stiu care ar fi cel mai frumos cadou, mie imi plac toate cadourile, conteaza in fond gestul ;)

2 comentarii:

  1. Pierduta în gândire profundă, ai uitat de ceva genuin: noi nu ne temem de Morty!

    Ø Numeste cea mai mare frica a ta!

    Pai cred ca cel mai mult ma tem de domnul cu coasa, aia mare, taioasa si ascutita , stiti voi Mister Morty

    Noi, nu doar pur, nu doar simplu, TRECEM, prin harul si darul lui Dumnezeu, intr-o continuare a VIETII DE VECI!
    IN CE PRIVESTE GENUL, MOARTEA MAI MEREU E O DOAMNA, DE CE O FACI DUMNEATA domn?!

    UNUL SINGUR E DOMN, LUI SA-I FIE MARIREA NUMELUI IN VECI!

    RăspundețiȘtergere