sâmbătă, 5 decembrie 2009

Alegerile de maine


Maine este ziua cea “mare”, adica ziua in care presedintele Romaniei este ales de catre cetatenii acestui stat. Candidatii la postul de conducator al tarii sunt Mircea Geoana, care reprezinta Partidul PSD, iar in celalalt colt al arenei se afla Traian Basescu, care face parte din PDL.

Oare cu cine vor vota majoritatea? Intrebarea mai corecta este cine va castiga alegerile?

Campania de anul acesta, bineinteles nu a facut exceptie, la cele din anii trecuti, in care s-a improscat cu mult noroi. Cu toate acestea, oare castigatorul va fi Basescu? Sunt multi care tin si cu el, as putea zice ca tatal meu e fan Basescu, am avut numeroase discutii cu el in care am incercat sa-i explic ca totusi nu e un sfant, acest Basescu, bineinteles ca indiferent ce as fi spus, el tot pe a lui o tine. Mai exact, conform lui, Basescu este mai potrivit pentru conducere. Spune ca PSD-ul a condus pana in prezent, si ii catalogheaza ca fiind comunisti, care vor distruge tara in totalitate daca vor prelua conducerea. Nu zic nu, ca totusi oricine a fost la conducere, noua, cetatenilor nu ne-a fost foarte bine. De exemplu eu am inceput facultatea cu 18 mil. taxa si in prezent s-a ajuns la 24 mil., frumos nu?

Revenind la problema in cauza, am si facut pariu ca o sa iasa PSD, si nu Basescu, daca castig, ma aleg cu un laptop, frumos nu? Ehh si daca pierd….. sper sa nu pierd!

Maine am sa ma duc la alegeri si eu, ca tot omu’, ca daca nu ma duc imi fura astia votul, si nu pot sa fac asta, si o sa astept rezultatul, sa vad cine este fericitul castigator, ca pana la urma ma aleg si eu cu ceva… sper…

Asa ca cine ma iubeste si tine cu mine, sa ma ajute si pe mine sa-mi iau laptopul acela , nu pot sa va zic eu ce sa faceti la vot, sau cu cine sa votati, ca nu se stie poate ma trezesc cu politia la usa :D, ma aresteaza Basescu, dar eu am zis doar sa ma ajutati :P.

Bun, si in concluzie sfatul meu este sa mergeti la vot!

3 comentarii:

  1. Întrebare întrebătoare: da' crezi că e vreunu' sfânt din toată târla asta? Sincer acum! :D

    Şi eu gândesc că tre' să mergem sa votam ca să nu ţi se fure votul, dar mă gândesc și că tre' să votez cu cel care-i mai puţin nemernic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubita s-a rezolvat am votat ..leptopul e pe vine....sper!!Pwp

    RăspundețiȘtergere
  3. :D:D:D sa inteleg ca mare patanie si cu votul si laptopul asta...ba a castigat Basescu ba ca a fraudat alegerile,nasoala problema,acuma se renumara voturile..oamenii aia stau acolo si au adus si purcel si catel si pat numa ca sa renumere voturile,adica sa vezi daca o sa mai ai laptopul acela sau nu:D...dar eu cred ca oricum o sa il ai pentru ca sigur ai fost cuminte si Mos Craciun tine cu tine:)

    RăspundețiȘtergere