miercuri, 13 octombrie 2010

Introducere

Introducere

De foarte mult timp, nu am mai scris aici, asta nu inseamna ca nu am fost atenta cu ce se intampla in lumea politicii, dar din cauza lipsei de timp si a multor evenimente, nu a fost posibil.

In primul rand, am terminat facultatea, pfff a fost o munca imensa, si mult stres bineinteles, dar in cele din urma am luat licenta, iar pentru mine este o realizare importanta, chiar daca pentru lumea in care ne aflam, pentru zilele de azi, acest lucru nu-ti ofera nici un fel de avantaj, totusi, teoretic sunt studii superioare :P; in cea mai mare parte a timpului, mi l-am ocupat cu munca.

Acum a venit vremea sa mai scriu, si sa imbunatatesc acest blog, :P ca al meu sa fie cel mai frumos :P:P:P(chiar daca poate doar eu o sa-l vad cel mai frumos), dar nu conteaza, pana la urma este coltul meu de libertate, si stiti cum este vorba aceea: ce este al tau este perfect.

Iar in incheiere : I’M BACK ;))


2 comentarii: